یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

روز مادر مبارک

Mother's Day Orkut Scraps


امسال اولین سالیه که واقعا روز مادر و درک میکنم چون اولین سالیه که مادرم چه احساس خوبیه دو روز دیگم تولدته البته برا اینکه همه بتونن بیان چهارشنبه تولد میگیریم


اینم برای مامان عزیزم تازه میفهمم چقدر برام زحمت کشیدی

Mother's Day Orkut Scraps

رویش هفتمین و هشتمین مرواریدت مبارک جیگرمممم

امروز بالاخره بعد از یه هفته که هر روز دستم و با تمام وجود گاز میگرفتی دو تا دندون پسین جلو بالات درومد جات خالی نباشه همچین دستمو گاز گرفتی که سوراخ شد و زخم شد تا یه ربعم استخون انگشتم ذوق ذوق میکرد 

در هر حال خیلی خوشحالم که دندونات یکی پس از دیگری داره در میاد

خودت می ایستی

مامانی بالاخره خودت میتونی تنهایی وایستی البته تا بهت میگیم که وایستادی و حواست جمع میشه زودی میشینی حالا تا ببینیم کی خودت و اگاهانه می ایستی!!!!!

البته هنوز خودت نمیتونی بدون کمک بلند شی ولی وقتی وایمیستونیمت و ولت میکنیم تعادلت رو حفظ میکنی


وایساده

وایساده

...


این شعریه که وقتی برات میخونیم فوری میشینی خخخخ

آلرژی جدید

نمیدونم چرا انقدر آلرژیک هستی و زود بدنت واکنش نشون میده تو ایام تعطیلاتعید توی بازوهات و پشت زانوت زیر بغلت و کم کم هم دور گردنت اگزما زد واقعا نمیدونم به چی حساسیت داری برات پماد ثمین زدم اثری نداشت رفتیم دکتر یه پماد داد اونم زدم فایده نداشت چه بسا بدترم شد توی سینت زخم شده پشت کمر و روی دلت هم داره می ریزه بیرون همین طور روی رون پات تقریبا همه بدنت هست دوباره رفتیم دکتر یه پماد ساختنی داد انگار اون یکم اثر کرد بهتر شدی ولی اگه یه نوبتشو یادم بره و نمالم برات دوباره بدنت میخاد بریزه بیرون برای خارش شدیدت هم که چند شب خواب راحت و ازت گرفت شربت سیتریزین داد و از دکتر برای تست آلرژی پرسیدم گفت فقط هزینه اضافست و اینکه بچت اذیت میشه آخرشم میگن سس و مواد نگهدارنده نخوره خب من الان دارم بهت میگم که از آلرژن ها دوری کن ولی اگه میخوای برو بده منم فعلا منصرف شدم.

پیدا کردن اینکه به چی آلرژی داری جزو سخت ترین کارای دنیاست چون که از صبح تا شب چندین مدل چیز میخوری و یا حتی چیزی که من میخورم ممکنه رو تو اثر غیر مستقیم بذاره و تازه همون روز هم نشون نده و فرداش معلوم شه برا همین کار مشکلیه.

امیدوارم زودتر خوب شی

یه اتفاق جالب و عجیب

دیشب من رفته بودم که نماز بخونم و در کمال تعجب شمانیومدی پیشم تا با مهر و تسبیحم بازی کنی بابا هم تو آشپزخونه داشت جوجه ها رو سیخ می زد تو هم تو هال نشسته بودی و بازی میکردی بعد از نماز من رفتم تا ساک رو ببندم که فرداش میخواستیم بریم باغ و به این امید که تو پیش بابایی تا اینکه بابا از من سراغ شما رو گرفت اما تو پیش من نبودی!!!

خلاصه دنبال صداتو گرفتیم و دیدیم وااای رفتی تو دستشویی !!!   قشنگ نشسته بودی تو کاسه توالت پاهاتم کرده بودی تو چاه دستاتم دو طرف لم داده بودی انگار برات صندلی مخصوص گذاشتن داشتی با فرچه دستشویی بازی میکردی و شاد آواز میخوندی 

تو اون لحظه نمیدونستم باید بخندم یا گریه کنم واقعا شوکه شدم حتی ازت عکسم نگرفتیم  بعدا هم هی یادش میفتادیم و میخندیدیم از طرفی هم خدا رو شکر میکردیم که اقلا با صورت نیفتادی تو چاه 

درسته بردمت حموم آب کشیدمت خوبه دستشویی رو تازه شسته بودم

 


عکس 9 و ده ماهگی

یه سری از عکساتو میذارم تو ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

توانایی های کسب شده در ماه یازدهم

1- با سر سلام می کند

2- شش دندان دارد.

3- سجده می کند.

4- بوس می کند.

5- دنبال بازی می کند. 

6- با حرکات مخصوص خواسته اش را بیان می کند.

7- دستور های ساده را می فهمد و انجام می دهد.

گل دخترم اولین نوروزت مبارک

niniweblog.com


یاسمین جونم این اولین سالیه که تو در کنار ما سر سفره هفت سین می شینی و من خیلی ذوق دارم برات تاج نوروز و ریسه مخصوص چاپ کردم که البته طراحیش کار خاله سهیلا مامان پارسا جونه 




برات لباسی که گرفته بودم عکس کیتی داشت مچ بند و گل سرت هم کیتی بود حالا به کسی نگو تم تولدت هم کیتیه کلا امسال سال کیتی بوده برای تو 





البته در واقع امسال سال اسبه



deborah.mihanblog.com


 امیدوارم در تمام مراحل زندگیت اسب سفید خوشبختی همراهت باشه


من و بابا عیدی بهت یه زنجیر طلا دادیم

اینم عیدی مامان جون و بابا جون به همراه ‍‍۱۰۰ تومن

اینم عیدی مامانی و بابایی به همراه ۱۰۰ تومن و خاله


ادامه مطلب عکسای نوروز 

ادامه مطلب ...